Τρόποι αποστολής
Οι παραγγελίες που υποβάλλονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα αποστέλλονται σε όλη την Ελλάδα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών “ΕΛΤΑ Α.Ε.” με την υπηρεσία ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ.
Για παραγγελίες άνω των 50,00 € έχετε δωρεάν μεταφορικά.
Για παραγγελίες κάτω των 50,00 € θα χρεωθείτε:
- 3,00 € μεταφορικά για πληρωμή με κάρτα.
- 3,00 € μεταφορικά με μεταφορά χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό.
Υπάρχει επιπλέον κόστος 2 € εάν ο πελάτης επιλέξει την υπηρεσία της αντικαταβολής.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός 1-2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής τους.
Δυστυχώς προς το παρόν δεν πραγματοποιούνται αποστολές στην Κύπρο και σε χώρες του εξωτερικού.
Επιστροφές ή Αλλαγές:
Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.zefislove.gr εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών (14 ημέρες ή 2 εβδομάδες) από την παραλαβή τους χωρίς να αναφέρει τους λόγους. Ο πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε, χωρίς να έχει υποστεί φθορά ή ζημία, συνοδευόμενο από τα παραστατικά που εκδόθηκαν, επιβαρύνεται όμως με τα έξοδα επιστροφής, αφού η επιστροφή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της Επιχείρησης.
Το δικαίωμα αλλαγής δεν εφαρμόζεται σε προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα είναι υπό την ευθύνη του πελάτη μέχρι να παραδοθούν στην Επιχείρηση. Αποδεκτή γίνεται μόνο η επιστροφή των προϊόντων που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και συνοδευόμενα από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Εφόσον έχουν τηρηθεί τα παραπάνω, μετά την παραλαβή και την εξέταση του δέματος η Επιχείρηση θα επικοινωνήσει με τον πελάτη, ώστε να γίνει η αλλαγή .
Ελαττωματικά ή Λανθασμένη Παράδοση Προϊόντων:
Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους της Επιχείρησης zefislove, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης άλλου είδους από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την αντικατάσταση με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν. Σε περίπτωση που το είδος που παραδόθηκε διαπιστωθεί ελαττωματικό, το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών (14 ημέρες ή 2 εβδομάδες) από την αναγραφόμενη ημερομηνία αγοράς με επιβάρυνση δική μας και να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης,Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί σε διάστημα άνω των 14 ημερών η χρέωση επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη. Από την στιγμή της επιστροφής του προϊόντος η Επιχείρηση zefislove θα επικοινωνήσει αμέσως με την πελάτη.